Felfritt.

Felfritt. Inga anmärkningar. Sista dagen på kursen och jag fick precis feedback på vad jag har skrivit under dom här dagarna (läs: jag blev klar i måndags). Allt var tydligen perfekt. Där ser man. Läraren har uppfattat mig som en "laid back, cool tjej". Intressant och lite roligt. En timme kvar. Vad skall man göra? Är hungrig som vanligt. Försöker fördriva tiden med Helgon och annat trams, precis som vanligt, men ingen är online så jag har ändå ingen att snacka med. Trist. Kanske skall man köpa en Delicatoboll. Kanske inte. Har tappat fantasin när det gäller mat känns det som. Det blir en jäkla massa wok, nudlar, morots- och örtbiffar. That's it. Det är så oinspirerande att laga speciell och god mat till sig själv. Ensamt.

Fredag... Skall man ut i vimlet igen? Har pratat om det typ hela veckan, men känner mig ganska opepp. Öl kostar pengar och jag har inga pengar. Fast folk är ju kul. Stannar i staden lördag-söndag med. Skall gratta Philip på söndag som fyllde år i tisdags. Sen drar jag till landet. Skall bli skönt.

Har kollat upp massa make up-utdbildningar idag. Det verkar kul, men hur kul är det att en del av dom kostar runt 63 000 spänn? Helt galet ju.

Nu ger jag mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback