How I wish you were here.

Jag var faktiskt på väg att lägga mig tidigt, men så började jag rota i garderoben och hittade en del spännande och skrattframkallande kläder, men dock vissa med potensial att sys om. Sen började jag sortera papper och sätta in i pärmar, städade skrivbordet och det roligaste av allt är att jag nu sitter vid min gamla dator som står på rummet. Tror inte jag har haft igång den på flera år faktiskt! Den är bra mycket sämre än den andra, men den funkar (!) och det finns en del rolig musik på den. Nu t.ex. lyssnar jag på Pink Floyd's "Wish you were here".

Jag är som mest kreativ på natten. Så har det alltid varit.

Är skithungrig, men har redan borstat tänderna. Bäst att somna innan man blir mer hungrig. Godnatt alla.




How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
Running over the same old ground.
What have we found? The same old fears.
Wish you were here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback