Korn till Hultan yes.

Idag lyssnar jag på Korn (ja, jag tycker om en del hårdare musik också) och längtar efter Hultsfredsfestivalen. I år ska jag komma iväg! Inga jävla missöden och besvikelser som förra året!
Schysst av Korn tycker jag att komma i år som kompensering från deras inställda spelning på förra årets festival. Så fort jag får pengar - om jag nu får pengar nån jävla gång - från Alfa-kassan skall jag lägga undan pengar till en biljett direkt. Wiihii!

Helgen var kanon! Sista dagen på världens tråkigaste sökajobbkurs i fredags. Satt hemma på kvällen ett tag med Thaam och drack mosserande då resten av gänget var och såg en film jag inte orkade se. Mötte sen upp Mundt och drog till August. Trevligt, lagom och roligt. Blev nästan övertalad att flytta till Norge med nån som verkar tycka om mig. Eller ja, han sa det helt enkelt. Varför tycker alltid fel människor om mig för? Så himla typiskt. Nåja.

På lördagen mådde jag prima och på kvällen kom min barndombästis till mig. Hon hade med sig en flarre Sambuca som vi påbörjade framför The Melodifestival. Sen drog jag med henne till August, där det var en himla massa trevligt folk, gamla bekanta osv. Sen krogen och allt det vanliga. Verkligen hur roligt som helst! Vet inte vad som egentligen gjorde det, men allt var bara så himla trevligt helt enkelt. Bra helg.


Nu däremot har jag en lite konstig känsla i kroppen. På nåt sätt känns det som jag bara borde låsa in mig och gömma mig för folk. Helst inte prata med nån kanske....Eller?

Men först skall jag simma.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Far Katt

Korn? Som Majskolv? Det KAN ju bara inte vara bra?!

2007-06-18 @ 20:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback