Älva.

Jag äter pannbiffar och sås med sked. Jag fick en bit i munnen som gav mej kvälvningar. Mer mjölk, mer mjölk! Kanske borde man bli vegatarian ändå? Just nu smakar det bara dött djur i hela min mun. Uäck!

Pratade nyss med mamma. Hon ringde. Hon är bäst i världen! Hon skall ge mej lite pengar så att jag kan köpa ett nytt SL-kort. Skönt, för det skulle vara en omöjlighet för mej att lägga ut pengar på just nu eftersom CSN inte vill ge mej nån kosing. CSN skall dö.

Jag kollade efter jobb på ams.se förut, men jag hittade som vanligt inga jobb som passade mej. Jag hatar detta. Jag är inte gjord för att arbeta helt enkelt. Varför kan det inte vara som i film, att nån man känner helt enkelt erbjuder en ett jobb och så får man det bara för att man känner denne person? Nej, här i verkligheten måste man ha en jävla massa utbildingar och erfarenheter och referenser och skit för att ens få komma på intervju. Jag hatar verkligheten. Jag vill fly ut i skogen och gömma mej under en gran, bli en älva och dansa på en flygande snöflinga. Där hör jag hemma! (Nån som vill med mej?)

Kommentarer
Postat av: slots

Breathe rock starluck free slots bingo nuts post bingo support!

2006-08-04 @ 21:17:15
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback