en dålig dag.


Broder Daniel

Jag blir så jävla trött på allting! Den här dagen har övergått till en dålig dag! Den började lugnt och skönt som alla andra dagar, sen på eftermiddagen kom bror min förbi Tumba station, på väg hem från KTH i Södertälje, för att lämna lite saker från ön som var mina - lite skivor, halsduk och brev från csn - och vi snackade en stund och det var trevligt att träffa världens bästa och snyggaste storebror en stund. Han är en sån där himla bra person som man bara inte kan låta bli att beundra - och vara lite avundsjuk på ibland - för han är så bra - intelligent, snygg, rolig, gör roliga och häftiga saker, är påhittig och kreaktiv. Han berättade t.ex. idag att han skall bygga kulisserna till The Knifes nya video nästa vecka. Bara en sån sak! Och så är han tillsammans med världens sötaste tjej också som även hon är en sån där bra person. Hon brukar bl.a. vända skivor på Debaser.

När jag kom hem från bror-träffen igen så var jag på bra humör och började lyssna på mina nya skivor och satte mej vid datorn och började skriva här... Så helt plötsligt ringde det på dörren och min moster kom in, som är vår s.k. hyresvärd. Hon skulle hämta sin post som kommer hit eftersom vi bara lånar hennes lägenhet och hon bor hos sin "kille". Så sa hon att dom två ville prata med mej och sambon om nåt speciellt nu nån dag framöver. Vadå nåt speciellt?! Jag blev skitskraj ju! Så nu sitter jag såklart här och är skitnervös över vad det kan handla om. Kunde hon inte klämt ur sej det med en gång?! Har man sagt A, får man tamigfan säga B också! Har vi gjort nåt fel eller dumt? Kan inte låta bli att spekulera i det... Det finns typ tre alternativ.. 1. vi får inte bo kvar av nån anledning. 2. Dom kommer behöva lägenhet själva. 3. Dom tänker flytta ihop på riktigt och vill överlåta lägenhet på oss alternativt sälja den. Eller nåt helt annat. Gah! Jag vet inte! Blä, hata detta!

Hur som helst. Jag skrev klart min blogg och skulle publicera den. Men för andra gången under denna bloggs existens så försvann allting, och jag blev arg.  Nu sitter jag i köket och känner mig på dåligt humör, lyssnar på Placebo, men tänker ge upp det nu och se på That '70 show istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback