Like I don't belong.

Jag gick en lång, lång promenad idag och under hela tiden, enda från jag gick ut genom dörren och gick in igen, plus lite till, så pratade jag med Elinor, min älskade vän. Fan, vad skönt det var att snacka riktigt länge och ordentligt om allt som känns just nu. Vi pratade så länge att jag, faktiskt (!), fortfarande har ont i axeln efter att jag hållit upp armen så länge. Det känns konstigt att tänka på, men skall jag alltid bo i Stockholm nu och Elinor alltid i Skövde? Nej, det kan jag inte tro - väl? Men det är konstigt hur livet och vardagen förändras. Vid den här tiden förra året bodde vi alla tjejer på Gotland, gick fortfarande i skolan och kunde gå och hälsa på varandra vilken tid som helst på dygnet, vi satt på caféer och satt insvepta i täcken och pluggade tillsammans - allt var bra då. Allt var faktiskt jättebra då! Nu är det mest.... mindre bra.

Nu är det fredagkväll och jag sitter ensam hemma. Min sambo är på after work och jag... jag har ju inga vänner i den här stora hemska stan'....så datorn och teven får slåss om min uppmärksamhet. Det känns med andra ord som jag har en bra och händelserik afton framför mej...




I'm hanging on
when you're gone
I'm coming home
like I don't belong
You told me that is not the way
but I saw it on display

You took the train
to where you're from
You went away
maybe you'll stay
You know how much you mean to me
but you really should be free

you're the one
the one I hold
Idiot talk
I don't care at all
they try so hard to be the best
They're not better than the rest

You took the train
to your mom
You went away
And this time you'll stay
You know how much you mean to me
but you really should be free
Yeah you really should be free


Kommentarer
Postat av: 888

Get started belly even cashier face 888 poker?

2006-08-05 @ 13:05:31
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback