Min frus förste älskare.

Jag vaknade för 33 minuter sedan och jag är inte ens hungrig. Det är ju min specialitet att vara hungrig som en varg när jag vaknar. Nåväl. Ute snöar det för fullt. Vart kommer all denna snö ifrååån?! Kallt är det också, 8 minusgrader! Har det nånsin varit så kallt denna vinter? På parkeingen utanför mitt fönster har det stått en bil i ca. en kvart och försökt komma iväg, men den verkar ha fastnat - insnöad eller för halt grepp, eller så har hjulen helt enkelt blivit kära i marken och vägrar släppa taget.

Igår var jag duktig. Jag tvättade mina + sambos kläder, sängkläder, badrumsmatta + handdukar, städade badrummet, sopade trappuppgången (vår tur denna månad), promenerade till affären och handlade mat, lagade mat. Ja, visst låter jag som en helt fantastiskt bra kvinna som gör alla dessa sysslor så att mannen i huset slipper. Men det står faktiskt disk kvar och väntar på att tas om hand om av sambon, och jag vägrar att röra den förrän det är gjort! Ja fy fan, jag hoppas detta får ett slut snart. Lite mer jämstäldhet tack! Eller så kanske man skall bli en lyxhustru? Då blir man ju åtminstone rik på kuppen...

Jag avslutade i alla fall gårdagen med att åka in till stan och möta upp min pojk och gå på bio. Vi såg Min frus förste älskare. Den passar sej nog bättre för 40+ men den hade dock sina ljusglimtar. Man skulle kunna kalla den en film i kaos. Men så blev det i alla fall, vi ställde oss i kön utan att ha bestämt vilken film vi skulle se. Narnia hade vi redan sett, läskiga filmer vågar jag inte se, pojk hatar Måns Härngren så Varannan vecka var bara att glömma, jag klarar mej bra utan en Jessica Alba som står och åmar sej med en blå bikini och hittar skatter i ett vrak på havets botten, så Into the Blue var också bara att stryka från listan osv osv. Så till slut fanns det bara en film kvar. Lite smårolig var den i alla fall, bortsett från att vi fick stans värsta pratmakare bakom oss som dessutom verkade ha dränk sej själva i parfym. Jävla tanter!

Idag är det fredag och jag hade sett fram emot att ta ett par öl med en ny bekant, eller vad man skall kalla honom. Hm, har iofs. aldrig kallat honom bekant förut, men hur som helst, en söt kompis. Men min plan verkar gå i stöpet. Tusan! Det är nämligen så att min sambo har gått och blivit sotis helt enkelt. Så jag har inte ens vågat berätta min fredagsplan än. Grejen var att han skulle gå ut med sina kompisar, så då skulle det göra saken lite lättare att säga att jag faktiskt också vill gå ut och roa mej och träffa nytt folk eftersom jag inte har några kompisar i denna stad. Men nu kommer hans dator upp från Gotland ikväll, så han skall inte gå ut ikväll, utan istället skall han hämta datorn i Älvsö kl.20 och jag måste tydligen vara bärhjälp. Kuuul fredagkväll. NOT!

Det snöar fortfarande och nu är jag hungrig. Frukost nästa!

Kommentarer
Postat av: 888

One of edge odds monster vig 888 poker button beard bluff?

2006-08-05 @ 13:05:30
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: baccarat

As shown in cage round gambling free baccarat bluff rock freezeout!

2006-08-06 @ 06:03:19
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback