SAKNAD

Saknad just nu är att säga/höra:

- Jag kommer över till dej halv 8 då.
- Va bra då ses vi snart.
- Fika idag efter skolan? Jag hämtar upp dej på vägen!
- Kan du komma hit om 5 minuter, jag behöver dej.
- Kan du gå min väg idag, jag vill ha sällskap till skolan?
- Här, jag sparade en cigg till dej ifall du ville ha. Fast jag vet att du har borstat tänderna.
- Jag orkar inte mer. Skall vi gå hem/på stan/fika?
- Det är paus i That '70 show, här ta en femma och köp choklad till mej om du skall till ÖB!
- Vad skall vi göra ikväll? Jag vill ha öl. Kom, så dricker vi öl!
- Är du hungrig? Dom 5 nudelpaketen till höger är mina. Du får ta om du vill.
- Får jag ta lite av din gurka?



Kommentarer
Postat av: slots

Play hidden free slots come represent blind!

2006-08-04 @ 21:20:06
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: 888

Then queens bust pacific poker 888 table crack strategies blind splash?

2006-08-05 @ 13:06:20
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback