Ett skepp kommer lastat med partybilder!!

elinor

Födelsedagsbarn nr 1: Elinor

maria o johanna
Födelsedagsbarn nr 2: Maria, tillsammans med Johanna

gäng
Födelsedagsbarnen med en pojkvän och en kompis

barret
Hej hej, säger Barret!

jag o elinor
Jag och Elinor är så söta och snälla med våra blåa ögon.

hanna o jonas
Turturduvorna Hanna och Jonas

frej o fredrik
Skål på er, Frej och Fredrik!

viktor o agge
För många skålar för Viktor och Agge månne?

jag o viktor
En kram inför kameran!

jag o elinor puss
Elinor ville pussas och jag kunde inte hålla mig från skratt vilket ledde till en väldigt konstig mun...

jag
Jag med en massa armar...

johanna
Johanna är söt som tusan och skulle upp och jobba kl.7 imorse. Skulle bara få ner en vinare och lite bål först...
agge o hanna
Hell yeah för fan!

camilla
Vilken partypingla du är Camilla!

linn johanna elinor
Såhär blir man efter X antal båldrinkar. Den slank ner mycket och lätt ;)

jag o elinor party
Och så kvällens kanske bästa bild! Du och jag Elinor, du och jag.


Jao, det vart en fin kväll igår. Trevligt folk och trevligt väder, trevligt dricka och trevligt tilltugg. Bra helt enkelt. Förutom en liten... vad skall man kalla det? En onödig sak bara som fick mig att bryta ihop för en stund och... äsch, skit samma. Jag blir bara så trött när folk måste komma och förstöra en så trevlig tillställning med massa gammalt skit som påminner mig om något jag verkligen inte ville tänka på just då. Så, ja åter igen satt man där och grinade som en liten snorig 5-åring. Nåja. Allt var väldigt skoj fram tills dess i alla fall. Dom hade ordnat så fint så med partytält och partyhattar och allt. Jag matchade såklart min outfit med en röd partyhatt. Synd att inte alla bjudna kom bara. Men allt kan ju inte passa alla.

Sov på en hård madrass på golvet hemma hos Camilla i natt. Vaknade kl.8 med en förbannad huvudvärk. Somnade inte om, klev upp halv 9 och åkte bussen hem. Jag var baaakiiis. Men den baksmällan trollade jag sakta men säkert bort genom att tillbringa hela denna härliga dag på stranden. Så härligt!

Nu är moren och faren i stan så jag, bror min och hans flicka skall grilla och äta gott själva ikväll. Det blir nog toppen!

Tjingeling på er.

(Saknar min Älskling)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Vilket jävla party baby! wohoo!
Vem drack upp sex lite bål?

2006-07-04 @ 08:57:32
Postat av: 888

For a start keno railbirds street 888 info.

2006-08-05 @ 13:04:28
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: 888

If em no flop 888 info door variations trips rolled cage?

2006-08-05 @ 13:05:04
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: baccarat

Based on drop rank white online baccarat set table!

2006-08-06 @ 05:56:25
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback