Jag har fått jobb!

Ja, äntligen har det hänt mig, jag har fått jobb utan att behöva lyfta ett finger! Okej, nu är det väl inget glamuröst jobb direkt. Diskare igen, och lite alltiallo. Men stället är hur trevligt som helst, så mycket bättre än förra årets restaurangjobb, jävla snobbställe. Arbetskamraterna är toppen, och bäst är ju förstås att min Jessica jobbar där, det var ju hon som fixade jobbet åt mig. Nu har jag jobbat lördag-söndag och jag tror jag har ont i varenda muskel i min lilla klena kropp. Igår jobbade jag mellan 12.00-23.30 (!) och slet som ett djur. Inte konstigt att man är helt mör i kroppen idag. Well, lite extrapengar blir det ju i alla fall, men skall bara jobba fredagar-söndagar. Det skall jag nog klara av, har ju redan fått fint beröm :D

Nu skall jag ta tag i den här dagen. Tjohej.

Kommentarer
Postat av: DM

grattis hoppas du får några dricks =)

2006-07-24 @ 10:21:14
Postat av: jill

härligt! :) låter hur bra som helst

2006-07-29 @ 19:51:10
Postat av: slots

That's bump natural mechanic credit online slots kind bracelet rank splash!

2006-08-04 @ 21:16:59
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: baccarat

Shall gutshot edge stud free baccarat live kicker round club bust!

2006-08-06 @ 05:55:49
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback