Människor jag har träffat

Efter en hel dag på stan så blir det inte bara kläder, utan jag sprang på en hel del folk också; en gammal barndomskompis, en klasskompis från låg/mellanstadiet, en gammal klasskompis från högstadiet, en gammal klasskompis och nära vän från gymnasieklassen, ett gammalt ex och en nuvarande arbetskamrat. Jag tror det var alla. Dock hamnade jag i chock. Det här gamla exet, om man får lov att kalla honom det - vi var tillsammans när jag var 13-14 (odödlig kärlek. höhö) - han verkade ha hittat en ny liten pingla (?) efter att ganska nyligen brytit med sin tjej efter 5 år (samma tjej som han var otrogen med mot mig för övrigt). Alltså, den tjejen han bytte ut mig mot har jag, självklart, aldrig tyckt om, och jag tyckte att det  var på tiden att dom gjorde slut då jag märkt att han inte ens har trivts något vidare i deras förhållande typ det senaste året. Men så igår, mitt på stan, mitt på blanka dan, mitt i solen så gick han hand i hand med en tjej som är, om möjligt, ännu värre! Det här är inte vilken tjej som helst, utan när jag var en sisådär 14-15 så hade jag världens bästa killkompis, som jag dessvärre har tappat kontakten med nu, som var tillsammans med den här tjejen i fråga. Hon var aningens svartsjuk. Eftersom jag och min kompis stog varandra väldigt nära under dom här åren så var jag väldigt ofta hemma hos honom och gjorde sånt som kompisar gör mest. Men varje gång jag var där och hon ringde så kunde jag höra den lilla sönderblonderade tjejen i andra änden skrika och lägga på luren i örat på min vän. Hon hatade mig. Hon bokstavligen sa att hon skulle döda mig och köra över mig med ångvält. Trevlig tjej, inte sant? Hon ser exakt ut som hon gjorde när hon var 13, förutom att då var hon praktiskt taget vithårig och nu är hon mörklila i skallen. Jag vet inte, hon kanske är supergo och trevlig, men mitt intryck av henne är inte bra. Undrar om hon fortfarande kommer full till skolan.... ?

Kommentarer
Postat av: Pojken

tss, tjejer. :)

Kom hem nu, saknar dig hjärtat!

2006-07-28 @ 17:33:34
Postat av: Ellie

Det fatta man joe! HAHAHAHAHAAA

2006-07-29 @ 13:26:03
Postat av: slots

Have deck island slots video credit holdem omaha.

2006-08-04 @ 21:16:12
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: 888

Note that rock rooms vigorish 888 info!

2006-08-05 @ 13:05:47
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: 888

On pacific poker 888 standoff pair.

2006-08-05 @ 13:07:15
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: baccarat

Any number of preferential hopper kings rock free baccarat!

2006-08-06 @ 05:57:02
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback