På häst och vagn genom ösregnet

I förmiddags kom barndombästisen förbi här, där jag bor, på häst och vagn med sina ridlägerbarn. Hon brukar säga till då och då, så kan jag komma ut och åka med en sväng och snacka lite skit. Men idag öppnade sig himlen och hällde massa regn över oss, men smart som jag är så hade jag på mig regnjacka, så jag blev "bara" genomblöt om byxorna. Skönt. Hur som helst. Jag åkte med hela vägen till ridskolan [Sindarve] den här gången och stannade där nån timme. Har inte varit där på flera år sen jag slutade rida där, så det var väldigt kul. Hälsade på "min" gamla häst Katja som jag hade på lån och alltid red under min storhetstid [höhö]. Det var kul att se den lilla pållen igen. Träffade dom som äger gården, Blenda, som jag var livrädd för när jag var liten eftersom hon är så sträng och barsk, men idag verkade hon på bra humör, träffade dom andra ledarna, och vi drack te och snackade lite. Mycket trevligt. Här är lite bilder med varierande kvalitet...

häst o vagn
På häst och vagn ganska nära där jag bor, precis förbi kyrkan

jackie
Barndombästis Jackie med en regnjacka som läckte igenom

katja 3
och så...

katja
..."min" söta...

katja 2
...pållehäst Katja. Underbara häst!

Kommentarer
Postat av: madde strandberg

Hej!!
tack för inlägget i bloggen..fin häst..

Postat av: baccarat

Quite cheating cashier variations online baccarat eight pair martingale high check.

2006-08-06 @ 05:56:40
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback