Suck

Känner mig på nåt sätt så himla vemodig idag. Ingen lust, ingen ork. Ångest inför omtentan som är om en månad. Vill verkligen inte plugga nu på sommaren. Och till hösten då? Vad skall jag göra då? Har inte ens fått svar från universitet och högskola. En nära vän till mig och hennes pojkvän har båda kommit in på en utbildning dom verkligen vill gå på och kommer flytta till staden där utbilningen äger rum till hösten. Dom är så duktiga och har redan gjort massor med saker i deras liv sedan dom slutade skolan. Men jag då? Jag tror inte ens jag vill plugga längre. Men, inte jobba heller. Vad fan vill jag med mitt liv egentligen?! Jag vill typ ingenting, men samtidigt vill jag allt. Men jag vet inte hur man går till väga.
Åååhhh, suck, vad trött jag är på livet och allt vad det innebär. Det är som att min hjärna inte vuxit i min kropp ännu, eller min kropp min ålder. Jag vet inte hur man gör när man förväntas vara vuxen. Alla dessa krav och förväntningar tar kol på mig. Jag står inte ut!

Kommentarer
Postat av: Debbie

Här har du en som känner PRECIS samma sak som du. Känns som alla hinner med så mycket medan man själv står å stampar! Vet inte alls vad jag vill egentligen, jag sökte till förskollärare bara för att ha något att göra och sen garanterat få jobb. Men egentligen är det väl inte vad jag såg mig själv bli.. vet inte ens vad jag ser mig själv som i framtiden. Skitsvåårt..Efter gymnasiet förra året va det så för mig med, att jag inte ville plugga men ville inte heller jobba.. satt bara, inga pengar..men dom vill man ju ha liksom :P Skitjobbigt det där :(

Postat av: Emelie

Debbie: Ja visst är det jobbigt som tusan! Och så vet man inte om man gör rätt val heller osv. Jag jobbade häcken av mig förra sommaren efter studenten, så flyttade jag till Stockholm med mindre lyckat resultat, fick inget jobb och gick en 5 p kurs på universitet bara. Inga pengar och allt du vet. Medan jag satt där utan några kompisar så åkte alla vänner hemmifrån jorden runt, kändes det som. Nu är man pank och ännu ett år har gått.

2006-07-16 @ 21:43:10
URL: http://icetrinity.blogg.se
Postat av: 888

So far rounder kings river multiplayer free 888 info lock!

2006-08-05 @ 13:05:19
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback