Drömmar

Igår natt drömde jag att jag var gravid och började bli tjock. Det var skitjobbigt för jag ville inte alls ha en bebis och jag visste inte ens hur den hade kommit dit. Abort kunde jag inte heller göra för tiden hade gått för långt. Snacka om ångest när jag vaknade! 
  
Natten som följde, alltså natten till idag, så drömde jag att jag och T bråkade skitmycket för att han hade vart med en annan tjej och sa massa dumma saker till mig, tex. som "du kan dö". Då vaknade jag gråtandes helt spänd och kastade mig över telefonen för att ringa honom. Men jag hann hindra mig när jag upptäckte att klockan var tidig morgon och att det också bara var en dröm.

Jag och mina drömmar... !



(T kommer till ön imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback