Flera dagar

Flera dagar utan dator eller internet gör det väldigt svårt att skriva här. Men nu är jag på bibblan i alla fall. Är väldigt, väldigt hungrig och skall snart iväg och käka lunch med en kompis. Jag skall äta mest och gottigast så jag är mätt minst en vecka.

I fredags var det party party och det enda jag kan säga om det är det J berättade för mig dagen efter. Det blev lite för många öl och sånt där helt enkelt som gjorde min kväll till en suddig - men ack så rolig (tror jag) - dimma. Så det kan gå. Jaja.

Lördagen var lugnare, men fortfarande med öl (fick ju gratis av J eftersom hon jobbade på Effes). Det var spelning och så, Neil Young och Bob Dylan-låtar. Mycket kul folk som dansade som jag tittade på. Själv var jag skittrött och bakis. Härligt fan!

Nej, dags att kila till kompis, fik och mat. Mums!

Tjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback