Födelsedagssammanfattning

Lördagen den 28 oktober var min födelsedag, som bekant. Det var en bra dag. Fick frukost på sängen och många fina presenter av mor och far. Brorsan i Stockholm och en av mostrarna hade skickat fina presenter också. På dagen bjöd jag min enda bror som kunde komma och hans familj, farmor och farbror Anders. Åt gott och fick fina saker av dom också. Så fort dagfirandet var slut var det bara att ladda om och åka in till stan och göra i ordning för middag nr 2, den för vännerna. God mat och efterrätt  igen och sen dök det upp mer folk och mer bål slank ner i våra små magar. Jag var så sjukt trött efter att ha sovit superådligt natten innan, så det var lite segt, men jag vaknade till liv så fort vi kom ut på krogen. Träffade gamla bekanta som grattade mig, Jessica fick ett helt gäng med småpojkar att sjunga för mig mitt på gatan, fick både födelsedagsöl och drink av Jessica och av August också. Sen träffade jag min granne på krogen och vi kom överens om att ha gemensam efterfest, så hela natten var det fullt med folk hemma hos mig och han. Det var faktiskt väldigt trevligt. Så nu är man 20 år och jag känner mig jättegammal. Usch. Tänk om man ändå vore 17, gud vad skönt...

Dagens irriterande:
Ett av mina superfina champagneglas som jag fick i studentpresent gick sönder. Och inte ens på det dåliga klumpiga sättet, som att nån full typ slog sönder det. Nej, utan det bara tippade omkull från diskstället bara sådär och gick i tusen bitar. Jag blev jävligt irriterad och ledsen.

Dagens besvikelse:
Jag fick ett SMS från T, that's it. Inte ett kort eller ens ett telefonsamtalsgrattis, utan bara ett SMS. Det var precis vad jag visste att jag skulle få, jag hade inte förväntat mig nåt mer, men jag hade ändå hoppats. Oh well...


kollage

Tack alla söta människor för en fin födelsdag och extra tack till min mamma som hjälpte till med all mat och så, du är så snäll lilla mami!

Kommentarer
Postat av: just me

Värsta banantårtan! :)

Postat av: Anonym

'Tänk om man ändå vore 17, gud vad skönt.' njaa kanske inte:P Grattis iaf :)

2006-11-07 @ 00:03:05
URL: http://jennyyk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback