Ovant

Snart har T varit här i 2 dygn och jag har inte träffat honom ännu. Det känns konstigt att veta att vi är på samma ö utan att ses. Förut åkte han hit för att träffa mig, nu åker han hit för att... få gratis mat hos sin mamma, typ. Det är ovant att  det inte längre är självklart att vi pratar, SMS:ar eller tänker på varandra. Eller, jag tänker på honom, tänkte massa igår, för jag visste att han var i stan och festade, och så tänkte jag att "han tänker ju inte på mig säkert, han har kul utan mig nu" och det gör lite ont. I början fick man alltid små söta nattsamtal eller SMS på vägen hem. Eller, var det inte så? Är det bara jag som inbillar mig? Jag hoppas jag får träffa honom ikväll. Jag vill gömma mig i hans famn för en stund och lukta på hans hud. Det gör mig alltid så trygg. Fast tänk om det inte blir så om vi ses ikväll? Tänk om han inte vill att jag gömmer mig i hans armar? Åh nej!

Jag skall i alla fall dricka öl ikväll. Är ganska pepp. Hoppas på en bra kväll. Det blir det nog. Längtar efter Jessica, har inte träffats sen i tisdags ju!

Nä, dags för lunch.

Tjolahopp tjolahej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback