5 dagar utan internet.

Hoj hoj, tänkte bara meddela världen (eh, mina 5 läsare?) hur jag har det såhär efter ca. 5 dagar som Visby-bo igen. Jag har det bra, för att ta det enkelt. Men ibland gråter jag och ibland längtar jag borthemiväg och ibland känner jag mig ensam och uppgiven och saknar. Och ungefär hela tiden känner jag att jag inte kommer få tag på ett jobb vilket kommer leda till att jag flyttar ut när månaden är slut igen.  Men jag har det bra också. I lördags inveg jag min lilla lya på 16 kvadrat med vänner och öl. Jag blev full men inte odräglig och var faktiskt på glatt humör hela kvällen. Det är inte vanligt nu för tiden. Nåja. Söndag: bakis, måndag: umgicks med min Jessica hela dagen. Gick på stan och ville ha saker, käkade lunch på ett café vi aldrig tidigare sett (hur är det möjligt i denna lilla stad?!) och fick betala för mycket pengar. Tisdag, alltså igår: mamma kom till mig med lite mer saker, typ cykel, kläder, en nalle för jag känner mig ensam och en "gardin" hon har sytt till mig i ett snyggt tyg som jag valde ut i lördags som jag även köpte matchande kuddar till - fantastiskt. Lång mening.  Eh... sen gick vi på stan och jag ville ha saker igen och mamma köpte saker, fast tills sig själv då. I helgen skall hon och pappa på bröllop i Stockholm och själv åker jag med för att hämta hem mina saker från lägenheten där och umgås med mr T.

Idag är det sol och jag är hungrig nu igen. Ikväll blir det kanske öl på Surfers där det är cowboy-tema. Jag gillar inte cowboy-utsyrslar och tänker inte klä mig i nån, men kanske kan det bli kul ändå. Igår kom äntligen mina H&M-kläder (mamma kom med dom) och allt satt som en smäck, så kanske kan jag ha nånting av det?

Jag undrar vad Jessica gör. Vill jag kanske umgås lite med henne nu idag? Ja tack gärna. Fast det blir väl ikväll då i så fall. Innan dess går jag kanske och köper en väska som jag spanat på men inte alls kan bestämma mig för om jag skall köpa eller inte för den kostar massa pengar, men jag vill ha en ny nu när det är höst. Habegär kallas det.

Det här är kanske ett av dom mest meningslösa inläggen jag någonsin har skrivit här, men det gör inget, jag har inget internet där jag bor nu (sitter på bibblan) så det blir väl inget mer bloggande på några dagar i alla fall.

Hoj hoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback