bilddagboken.se och cowboys

Jag har skaffat mig ett konto på bilddagboken.se. Ni som är nyfikna kan ta er en titt, heter Icetrinity som vanligt.

Är hemma på landet hos mam och pap nu. Har varit här hela kvällen och ändå har jag inte fått nånting gjort. Hade tänkt skriva ihop nåt slags CV eller så, men det blev det ju inte. Har bara suttit vid datorn och gjort massa onödiga saker i vanlig ordning.  I morgon åker jag till Stockholm och hämtar hem sakerna i lägenheten där. Vetskapen om att jag skall kliva upp igen om 4 timmar igen får mig inte att känna mig glad direkt. Men men, klockan 4 har man ju klivit upp förr så det skall väl gå bra att göra det igen.Börjar bli lite trött faktiskt...

Festade igår. Det var cowboy-tema på Surfers så det var små indiander och mer cowgirls än cowboys runt omkring en hela kvällen. Sen att vi aldrig hamnade på Surfers över huvud taget är ju en annan femma. Men istället hamnade vi där det hette Schenholms förut som jag inte vet vad det heter nu och sen blev det Munken. Jag hade så jävla roligt! Av nån underlig anledning blev jag jättefull på jättelite öl. Mystiskt... Men ack så kul. Sen tog vi taxi till efterfesten som var på samma ställe som förfesten (hos Hanna och Alex), men jag var mest trött och som vanligt var det inte så mycket drag (anledningen till att jag nästan aldrig tycker om efterfrster, för man somnar bara i alla fall). Så efter gratis taxitur och lite chips så spatserade jag hem ensam i natten och somnade som en stock.


Vera och jag, Hanna, Jessica indian, jag och indianen, Camilla och Vera

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag önskar att jag hade varit med. buhu

2006-09-09 @ 13:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback