Blaj blaj

Hm, jag kallsvettas. Vad konstigt. Måste ta en dusch.
Är på landet nu och har skrivit ihop några CV:n som jag skall försöka lämna till så många som möjligt. Måste få tag i ett jobb! I första hand skall jag gå till Lindex, för jag var och pratade med dom igår. Skulle vara kul att få jobba i klädaffär, klädtokig som jag är. Nåja.

Över till nåt roligare. Festade i onsdags igen. Kul som vanligt nu för tiden verkar det som. Ikväll vankas det också utgång. Skall hänga med Jessica och några till och förhoppningsvis kan Julia hänga med också. Julia har jag känt sen vi gick i 1:an och vår kontakt har pendlat lite, men vi är alltid lika goda vänner när vi träffas hur lång tid det än har gått, och det är så himla skönt! Vi har inte setts på hela sommaren men så träffades vi äntligen i torsdags, gick promenad och fikade. Så himla mysigt. Hon typ måste komma med ikväll!

Det är fint väder idag. Har ju nästan varit som sommar den senaste veckan. Skall nog gå ut en sväng innan det är dags för att bege sig in till stan igen och suuupa. (Jag hatar ordet 'supa') Nej jag skall bara smutta på en öl hela kvällen och vara lugn och fin. Haha.

Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback