CV

Jag vaknade deppig idag, men det var bara att sätta masken på och gå ut på stan och dela ut CV:n. Har i alla fall än så länge gett till Lindex, Café Ringduvan och Strand Hotel. Vet liksom inte vilka mer jag kan gå till. Hamnade på bibblan istället. Behövde en dator kände jag. Han Jag Älskar berätta just att han funderar på att sticka till Thailand. Ensam. Jag vet inte, men det känns konstigt på nåt sätt. Det är inte så långt mellan Gotland och Stockholm, men det är väldigt långt mellan Gotland och Thailand! Jag vill också resa bort, men jag har inte råd, måste styra upp mitt liv, och det är det jag försöker att göra just nu. På söndag åker två av mina närmaste vänner också till Thailand. Alla bara försvinner, i vanlig ordning.

Man kanske skulle köpa lite onyttiga chips och bara sitta hemma och deppa resten av dagen. Skall se Idol ikväll, det är dagens höjdpunkt. Hurra!

Jag vill, jag vill... jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback