Nu flyttar jag!

Japp, nu har jag packat mina saker och åker snart hela vägen in till Visby där jag skall bo. Det är mest kläder och såna prylar jag tar med mig nu, alla mina andra saker är ju fortfarande kvar i Stockholm. Nästa helg åker jag dit och hämtar mina saker - micro, DVD-spelar, klocka, tavla och lite sånt. Jag hoppas att det blir bra allting. Det enda dumma med min nya lya är att det inte finns Internet. Hur skall jag överleva?! Det är verkligen frågan! Men förhoppningsvis går det att fixa på nåt sätt.

Nu är jag jättehungrig, skall äta, sen bär det av. Sen ikväll blir det nog utgång med några kompisar som först skall komma hem till mig och kolla hur jag bor. Hoppas det blir trevligt. Jag har typ glömt hur man gör när man festar, jag misslyckas alltid. Så jävla dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback