Olycklighet gör en ful

Jag vaknade ledsen idag. Olycklig. Drömde jobbigt, och som vanligt påverkar mina drömmar mig väldigt mycket när dom känns sådär som dom gör. Hela drömmen var olycklig. Den gjorde ont. Bajsdröm. Bajsdag också. När jag tittade mig i spegeln imorse så var jag så himla ful. Förut kunde jag vara ganska nöjd med mig själv, i alla fall ibland, men nu för tiden är jag bara ful. Olycklighet gör en ful. Och grå. För ögonen lyser inte eller glittrar inte, dom bara är som tomma brunnar, grå, livlösa och ihåliga.

Jag skickade ett SMS till T förut och när jag fick svar började jag gråta. Varför?! Det var verkligen ingenting! Bara den där känslan.  Saknad? Sen gick jag till H&M för att byta ett par strumbyxor som var för korta i benen, men strumpbyxor räknas tydligen som underkläder så det fick jag ju inte byta. Då började jag nästan också gråta. Nu kanske ni tycker jag verkar vara helt dum i huvudet eller bara väldigt labil. Och jag kanske är det också. Eller bara olycklig? Jag vet inte. Det enda jag vet just nu är att jag måste sudda, sudda, sudda, sudda bort min sura min, för ikväll skall jag provjobba på Packhus. Jag är nervös och det kommer inte gå bra om jag inte är glad. Jävla skit.

Det är lite höst idag också. Det är jag inte van vid, för hittills har ju sensommaren hållit i sig riktigt ordentligt. Men det är ganska varmt ändå. Går bara i kortärmat, så... Jaja, skit samma, oviktigt.

Kanske man skulle ta  och äta nåt...


P.S. Dessutom började jag morgonen med att smälla upp en kökslucka i pannan på mig själv. Det gjorde ont och jag blev arg. D.S.

Kommentarer
Postat av: T

Du är aldrig ful, har aldrig varit och kommer aldrig att vara det. Du är vacker.

2006-09-30 @ 19:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback