Stora Karlsö

För er som orkar och är intresserade kommer här massa bilder från Stora Karlsö där jag var med mitt jobbgäng från restaurangen ons-tors. Vi hade väldigt trevligt och roligt. Tack för en härlig sommar allihop!



1. Hanna hittar en grotta
2. Det går lamm fritt över hela ön
3. Fint landskap
4. Världens sötaste tant som var med på guidturen. Jag tänkte ta med henne hem och ha henne som mormor.
5. Jag är snygg i regnjacka
6. 40 m stup ner till havet
7. En vacker trappa
8. Fosiler på stenbord
9. Där uppe i fyren bodde vi
10. Vilopaus - Camilla, Lasse, Jessica och Carina
11. Hanna är söt i gräset
12. Camilla och jag
13. Turturduvorna Hanna och Per
14. Jag mitt i blåsten
15. Jag och Jessica hittade en hare
16. Uppe i fyren
17. Jessica spanar efter båtar
18.  På kvällen var det middag
19. Solen bakom klippan
20. Solnedgång
21. Jessica hängde bak på bilen hela vägen upp till vårt lilla hus
22. Fast innan det satt hon i skuffen och var galen
23. Sen var det party
24. Och Jessica är snygg och posar som vanligt
25. Hanna och Camilla leker Dolly Parton
26. Dagen efter var det dags att åka hem. Och havet var inte snällt - det gungade som fan! Två spydde och vi andra koncentrerade oss på att låta bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback