Tråkigheter

När jag gjorde mig i ordning imorse upptäckte jag till min stora förskräckelse att mina svarta solbriller var paj. Jag vet inte hur, när, var eller varför dom gått sönder, men den svarta tjusiga bågen var i alla fall av, dom bara låg där på hyllan helt sönder. Konstigt och tråkigt. Som tur är har jag ju i alla fall dom bruna kvar. Dom skall jag vårda med extra mycket kärlek och ömhet.

Nu sitter jag på Arbetsförmedlingen och gör ingenting. Väntar på att  få snacka med nån handläggare. Har varit på två möten idag som inte givit mig nåting alls. Jag är bara hungrig. Det känns som jag söker jobb bättre på egen hand, för redan imorgon allesammans då skall jag faktiskt på arbetsintervju. Det ni! På
Packhus. Får hoppas på det bästa, det skulle ju vara super!

Och på fredag kommer Mr T hit, han jag älskar, ni vet. Efter mycket tjat så... Så jag har förhoppningsvis en trevlig helg som väntar.

Nu är klockan tre och det här "mötet" skall faktiskt vara slut, men jag väntar ännu.... Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback