Tröttisch

Jag är trött och mår illa på nåt konstigt sätt. Vill helst sova, men måste nog åka med bussen in till stan lite senare. Blev så stressigt när jag skulle åka hit till landet så jag har inga saker med mig, linser och sånt skit. Festade som sagt igår. Det var typ kul. Finns massa galna bilder på bilddagboken.se, kolla där! (icetrinity)

Idag när jag precis hade vaknat, städat sen gårkvällens förfest och åt frukost så knackade min granne på. Jag var i det fulaste laget, så det var inte så kul. Hur som helst, han bjöd över mig kaffe. Det var mer kul. Vi bor typ en meter ifrån varandra och delar toalett och dusch men ändå har vi inte träffats en enda gång sen jag flyttade in. Jag var nog där i tre timmar och vi pratade om allt möjligt. Han är trevlig, min granne.

Fan, vad trött jag är. Jag har lite gnolande ångest inombords känner jag. Är det den jag försöker glömma bort när jag festar kan hända? I så fall är det nog ingen bra idé, för det känns nästan alltid värre efteråt. Nåja.

Nej men hörrni, kolla bilddagboken nu, det är roligare än att läsa mitt blaj här.

Tjing.

öl

Smakprov från gårdagen. Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback