VAD SKA MAN RÖSTA PÅ?!

Jag har inte den minsta aning om vilket parti jag skall rösta på, inte den minsta! Jag har aldrig varit intresserad av politik och nu när det är dags för mig att rösta för första gången så har det inte gjort mig mer intresserad för det, så nu såhär två dagar innan så fattar jag fortfarande noll och ingenting. Jag vet inte vad Göran tycker och tänker, inte heller Lars Ohly eller den där Fredrik Reinfeldt. Hur gör man för att förstå? Eller snarare, hur fan skall man orka lyssna, lära sig och förstå? Jag fattar då inget. Jag är nog för korkad för såna saker. Men lika bra är väl det, det där med politik verkar mest knäppt och komplicerat. Eller? Förklara för mig vilket som är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback