Helgen som passerat och påsken står inför dörren.

En lång helg fylld av park/sol/öl/vänner/hemmafest/efterfets/krog osv är förbi och jag har redan grova svårigheter i att planera den kommande helgen. Det pratas om grillning på torsdag, det är inflyttningsfest + synthklubb på fredag och ytterligare en liten inflyttningsfest på lördag, troligtvis. Men, mitt i allt detta så är det ju även påsk, och det känns som att jag borde vara hemma hos min familj lite under denna helg, för att i min familj brukar det alltid ställas till med påskmiddag osv. Imorogn åker jag till landet i alla fall, för jag har lovat att hjälpa mamma med städning, vilket hon inte kan stå i själv efter operationen. Så frågan är bara vilken dag jag skall bege mig inåt staden igen. Nån dag blir det ju definitivt fest. Vill både fredag och lördag. Men då missar jag ju familjepåsken. Fast egentligen skiter jag fullständigt i påsken, den är helt meningslös i alla fall. Äh, skit samma. Helgen som var, var i alla fall sjukt rolig. Tack vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback