Jag är så jävla bäst!

Skickade iväg ansökan till folkhögskolan idag. Bara det känns som en bedrift från min sida, vilket känns bra.
Och sen innan kvällssolen försvann så rotade jag fram dom gamla gympadojorna och gick ut och sprang. Och då skall det understrykas, mina damer och herrar, att jag hatar att springa, det är helt emot min religon! Men jag bet i det sura äpplet och gav mig ut på en 5 km's runda i alla fall. Jodå, jag fick blodsmak i munnen och trodde att jag skulle avlida på plats, men det gick trots allt ganska bra och efter en halvtimme var jag hemma igen. Imorogn däremot lär jag väl vara förlamad av träningsverk och andra åkommor. Om jag lyckas hålla kvar vid min tanke som pluppat upp i mitt huvud så skall jag fortsätta att springa framöver, och så skall jag ta tag i simningen igen som nu legat på is en månad.  Så med lite tur (och träning, helt enkelt) så kanske jag kan bli hyffsat fit till sommaren. Nu känner jag mig bara tjock.

Imorogn är der fredag och jag åker in till staden. Skall träffa vänner, gå på spelning, dricka öl och grilla.  (Synd att öl är så onyttigt.)

Tata.

Kommentarer
Postat av: ellie

öl må vara onyttigt för kroppen, men ack så nyttigt för själen!

2007-04-14 @ 15:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback