Koncist.

I förrgår fick jag brev från psykologen. Skall dit på tisdag. Jag är nervös. Vad fan skall jag snacka med honom om? Jag mår rätt bra nu, känns det som, så jag kommer inte ha nåt att säga i alla fall. Öppna sig för nån snubbe man inte känner? Känns skrämmande. Bara det inte är den gubben jag träffade sist. Han var läskig och inte alls nån som jag skulle vilja prata med igen.

Idag har jag klänning på mig för jag skall på 2-årskalas. Exprimenterade med frisyren säkert en halvtimme förut, men det blev fult så jag gav upp och ändrade tillbaka allt som vanligt och började dammsuga istället.

Nu skall jag och mor åka in till stan. Skall köpa en present. Vad önskar sig en 2-åring som redan har en miljon leksaker?

Tror för övrigt att det blir en lugn kväll. Kan inte ens minnas sist jag inte  festade en fredag, så det är väl inte mer än rätt att låta kroppen/levern/själen vila lite. Kanske blir det film med trevligt sällskap. Imorgon vill jag gå ut dock. Massa band på Effes tydligen.

Yeah, well, dags att gitta. Tata.

PS. Lyssnar på
Khonnor. Sjukt bra! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback