Nu är det nära.

Har varit vaken i snart 3 timmar. 05.12 är inte en angenäm tid att vakna på, men jag gjorde det i alla fall. 3 timmars sömn alltså och det känns som att jag håller på att dö. Borde sova lite mer. Har kommit en bit på det personliga brevet till folkhögskolan. Igår hade jag hjärnsläpp och panikångest hela dagen och ansökan måste skickas iväg absolut senast imorogn. Imorse fanns orden bara där helt plötsligt i mitt huvud. En del i alla fall, har en bara en bit kvar nu. Undrar om jag lyckas göra ett gott intryck och fånga deras intresse. Säkert inte. Jag pratar alltså om fotokursen på Gotlands Folhögskola. Vill ju hålla på med foto, men har ändå varit så jävla kluven över hur jag skall göra. Nu tänker jag söka i alla fall. Det är alltid värt ett försök.

Solen håller på att gå upp (den kanske har varit uppe ett tag?) och jag ser ut som ett fucking wreck. 10 grader varmt ute. Kanske att det blir en sån där skön dag? Det vore härligt. Men nu fick jag ont i magen. Ajajajajaj.

Nu börjar folk vakna till liv och logga in på MSN. Mitt ex pratar med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback