Tidsfördriv/kvällslek

Regler:
1. Sätt playlisten på blandat och tryck fram ett spår efter varje fråga.
2. Använd låttiteln som svar på frågan.
3. Fuska inte.

Here we go...

1. Hur mår du idag?
If you have a doubt

2. Kommer du komma långt i livet?
Do you dream of me

3. Hur ser dina vänner dig?
A song to passa the time

4. Kommer du gifta dig?
En timme en minut

5. Vad är ditt livs themesong?
I'm in with the out crowd

6.Vad är ditt livs historia?
 Sinkin

7. Hur är skolan för dig?
Plug in baby

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Accidental babies

9. Hur kommer imorgon vara?
Fake french

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Rehearsal

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Socker

12. Vilken låt beskriver dig bäst?
Cannonball

13. Hur är det med ditt liv?
New world

14. Vilken låt kommer spelas på din begravning?
Mobscene

15. Hur ser världen dig som?
Sleep the clock around

16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
Holy grail

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Stay with me

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Elvis

19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Längesen vi sågs

20. Har du en djup och mörk hemlighet?
Penetration

21. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
All I know

22. Hur kan jag göra mig själv glad?
This shining

23. Kommer jag någonsin ha barn?
Nine million rain days

24. Vad är några bra tips till mig?
Gör som jag

25. Hur kommer jag bli igenkänd?
It's hurting for the forst time

26. Vad är min danssång?
Bloody twins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback