Bloggjävel.

I drygt en och en halv timme har jag suttit och pulat på ett ganska trevligt och gemytligt inlägg här i bloggen. Jag har läst fram och tillbaka, slagit upp vissa ord, till och med vissa synonymer för att få det att låta roligt. Ja, det var ett ganska långt och bra inlägg helt enkelt, sådär så att man blev nöjd och ville att folk skulle läsa, allra helst med tanke på att jag skriver så sällan nu för tiden. Jag skrev bl.a. om tid, på tal om det. Jag skrev om den positiva vändningen i mitt liv, om helgen, en liten framtidsskymt, om lite musik. Ja lite av varje. Men, så VIPS sa det bara och sidan uppdaterade sig själv och trollade bort ALLT jag hade skrivit. Så det blev ingen blogg ikväll heller. Fint. Jävla bloggjävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback