Håla sig själv.

Ah, morgonstund har guld i mun. Eller? Jag är bara så sjukt trött efter nästan 5 timmars sömn så jag knappt kan se klart. Käkar gröt till frukost och känner mig väldigt nyttig. Lyssnar på Blonde Redhead, som jag nyss upptäckt tack vare min lilla Elinor. Jävlar, vilket bra band! Hurra!


I natt innan jag gick och la mig tog jag ett nytt hål i varje öra. Fan,
vad högerörat  vad segt. Vänster var lättare. Yes nice. Dom är bara lite
småtjuriga idag.

Måste sleva i mig den sista gröten nu, sen drar jag in till stan. Undrar vad fan jag skall
göra där, men ändå. Kanske fest hos August ikväll, men bara om Jessica pallrar sig in till stan.

Och snön den smälter. Det roliga är kort.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback