Håll min hand!

Jag vaknade imorse med ont i kroppen, och strax därefter drog upp rullgardinen och möttes av ett strålande vackert snöväder och jag kom på mig själv med att le. Varför var det inte julafton idag för? Allt gnistrade och jag blev varm i själen för en stund.

Nu är det kväll och jag är inte varm längre. Bara av te. För mycket prat om det ena och det andra fick mig att bli påmind om stressen och ångesten. Låt mig va. Men håll om mig också. 


Magen full av te.
Sufjan Stevens i öronen.


Väckarklockan på 06.30.
Skall åka till stan med pappa imorgon. Träffa C.

Såg dom där bilderna och jag kände nånting i mig som jag inte riktigt kan sätta ordet på. Nånting i hjärtzonen. Magen kanske? Nåt varm-kallt.



Kommentarer
Postat av: Marcus

Ur nattens mörka tystnad ber jag om ursäkt för att jag somnade på soffan och missade att återkomma till vår konversation. På återseende på nätet du sköna. Ps. allt ordnar sig en dag.. kram

2007-01-25 @ 03:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback