Hemklickat.

Fan, vad ont i huvudet jag har. Tog en långpromenad i äckelvädret och tänkte att det kanske skulle hjälpa, men det gjorde det inte.

Imorse när jag kom in till stan började jag med att somna på soffan. Bra start. Vaknade och ringde till Jessica som bestämt sig för att inte åka in till staden, så jag åkte igen lika snabbt som jag kom. Hann dock gå en supersnabbis på stan och träffade faktiskt på en gammal klasskompis från ettan på gymnasiet. Himla rolig tjej. Konstigt att vi tappade kontakten. Nåja. Vi skulle höras, sa vi. Folk brukar säga sånt har jag märkt...

Åh nej, nu känner jag en uns av ånger att jag inte stannade kvar och hängde med till August ikväll. Det där gänget verkar ha så himla kul hela tiden! Det där gänget som jag och mina favoritsystrar hängde med hela hösten... Fan, vad hände? Jag vågar liksom inte riktigt pallra mig dit som ensam tjej nu med tanke på omständigheterna och med mitt mystiska och minst sagt känsloladdade fyllehumör.  Åhhh... skit!



En rolig sak är i alla fall att jag har beställt lite kläder från H&M idag. 4 linnen/toppar och ett par solbriller. Very nice.

 Bara för att den kostar 49.50.    Turkos är min favoritfärg.

 Svart är alltid hett.                        Valde länge och väl mellan korallröd och vit. Det blev
till slut korallröd. Kansk ett konstigt val, men vad fan,
den är ju het på henne i alla fall! 

 Mina gamla svart gick ju sönder på ett mystiskt sätt så jag knappade hem ett par nya schyssta.


Men jaha, så vad skall man göra nu då? Bored, bored, bored! Kom hit och rädda mig, nån! Ta mig bort härifrån, värm mig och få mig att le! Aahhhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback