Tidsfördriv

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?

Oj, vad mitt hår står upp där bak!

2. Hur mycket kontanter har du på dig?

Lite mynt bara, inte över 20 skulle jag tro.

3. Vilket ord rimmar på "test"?

Fest såklart.

4. Favoritplanet?

Alla förutom jorden.

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?

William


6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?

Den jag har just nu kanske? Above you, below me med Badly Drawn Boy

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?

Vit/blåttrandigt linne och en stickad kofta.

8. Sätter du etiketter på dig själv?

Bara stickers.


9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?

Converse

10. Ett ljust eller mörkt rum?

Mörkt

11. Vad tycker du om personen du fick denna enkät av/hittade denna enkät hos?

Ingen aning, jag snodde den.


13. Vad gjorde du vid midnatt?

Scrubs tog precis slut, så jag zappade över till Jay Leno, sen somnade jag på soffan.

14. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?

Vissa saker ÄR jätteknepiga,. "Tänk bra" i alla fall. Det brukar vara en bra start :) /d


15. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?


Ungefär hela Östersjön här ifrån?

16. Vilket uttryck använder du mest?

Skitliv?

17. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?

Jessica, tror jag.

18. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?

Isola

19. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?

För mycket alkohol

21. Vilken ålder har varit bäst hittills?

17 lätt.

22. Din värsta fiende?

Kärlek.

23. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?

Tror den har med Shout Out Louds att göra, små gubbar som "dansar" runt med en hund.

24. Vad var det senaste du sa till någon?

Godnatt

25. En miljon dollar eller förmågan att flyga?

Pengar!


26. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?


Ja, dessvärre.

27. Senaste låten du lyssnade på?

Silent shout med The Knife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback