"Är inte såååå intresserad av 6, men visst får du prata om det om du vill"

Mitt öra är varmt! Har pratat skitlänge i telefon med ett gammalt, gammalt ex. Träffade honom på Vadstuck i lördags och han får lite telefonåterfall ibland. Han behövde råd för att jag tydligen "alltid är så jävla klok". Vi pratade kärlek, gamla festminnen och andra viktiga saker.

Det är intressant hur jag kan vara viktig för nån, och hur jag kan göra "sommarens bästa natt" för en annan bara genom min närvaro, men att dom för mig inte alls är samma sak, för att jag.... eller, nej förresten.... skit samma.

Idag har jag jobbat på mina arbetsprover. Åkte till Hemse med Johanna och köpte kartong, fotopapper och lim för över 600 spänn. Kul. Hoppas fan att det blir värt det. Resten av dagen har jag suttit på rummet och tecknat och känt mig kreaktiv. Kvällen har gått åt till kräftskiva med familjen, bortsett från själva kräftätandet för min del. Det förtärdes en del alkohol, men själv nöjde jag mig med bara en snaps, sen fick det vara nog, och så till sist avrundade vi det hela med ett parti Uno. Jag kom tvåa.

Nu har klockan passerat fyra, så sängen nästa. Godnatt.

PS. Igår fick jag följande mail på Helgon: "Hej Katt eller vad du heter jag tycker du har en fin press å snygg bild på dig där med ooo, jag gillade det jag såg å vill bli kompis med dig på Helgon om jag får det? Är inte såååå intresserad av 6 men visst får du prata det om du vill inga hinder? " . Han var 42 år. Så fint. DS.

Kommentarer
Postat av: ellie

Fan va de för snubbe?

2007-07-31 @ 12:30:27
Postat av: Emelie

ellie: Det var en liten rund man i sina bästa år - öh, eller iaf 42 - som kom från sthlm tror jag. Mer vet jag inte, jag lät liksom bli att svara :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback