Beviset på min uttråkning:

DIVERSE:
Namn:
Emelie
Födelsedag: 28 oktober.
Hemstad: Stad och stad, men Garda/Gotland.
Ögonfärg: Blå.
Hårfärg: Svart just nu, men egentligen typ brunt.
Längd: 173, kanske 174 cm.
Höger/vänsterhänt: Högerhänt.
Värsta ovanan: Gräver ner mig själv med dåliga tankar.Om det nu är en ovana.
Stjärntecken: Skorpion.
Sko stl: 39.
Är dina föräldrar skilda: Nej.
Skor idag: Barfota/tofflor.
Din svaghet Lite för rädd, vågar inte ta för mig som jag borde ibland.
Dina rädslor: Ensamhet.
Mål för det här året: Styra upp mitt liv. Jobb eller resa kanske?
Mest använda fras på msn: "okej". Är iofs bara ett ord, men skulle tippa på att det används mest.
Det första du tänker på när du vaknar: Vad är klockan?
Dina bästa kännetecken: You tell me.
När går du och lägger dig: För jävla sent, mellan 01.00-04.00 typ.
Mest saknade minne: Jag saknar fortfarande Hultsfred.

FAVORIT:
Färg:
Svart och blå/turkos.
Mat: Jag har tröttnat på alla mina favvorätter, men en natchotallrik slinker ju alltid ner.
Sport: Ingen.
Djur: Katt, såklart.
Glass: Nåt med choklad och gärna nåt som knaprar, typ nötter eller daim.
Godis: Choklad och saltlakrits.
Affär: H&M/Devided.
Sallad: Pastasallad.
Skådespelare: Keira är snygg.
Låt: Just nu "Någon gång måste du bli själv" med Säkert!
Nummer: 8.
Tuggummi: Extra white.
Helgdag: Julafton.
Årstid: Alla har sin charm. Men sommar är ändå svårslaget.
Tandkrämssmak: Mint.
Radiostation: P3 såklart.
Parfym: Vanilj.
Doft: Hud.
Kroppsdel på motsatta könet: Armar/händer.


VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor:
Fotograf eller nåt annat kreaktivt.
Hur vill du dö: Smärtfritt.
Turn ons: Glada, spontana, fina människor med värme och humor.
Turn offs: Falskhet, översittande, trångsynthet och annat skit.
Vem av dina vänner är mest lik dig: En blandning av Jessica och Elinor, men ändå helt olika.
Vem är högljuddast: Jessica?
Vem får dig mest att skratta: Alla, för alla är ju så fina.
Vem har du känt längst: Jackie. (och Elsa, men vi har ju ingen kontakt längre :/ )
Vem är blygast: Jag själv.
När grät du mest: När jag bodde i Sthlm 05/06 och en period i vintras.
Vad är den bästa känslan i världen: Lättnad och gladpirr i magen.
Värsta känslan: Förlora någon, oro, räddsla, svartsjuka.
Vart vill du bo i framtiden: Jag vet inte riktigt. Skulle kunna vara Sthlm igen fast under bättre omständigheter. Kanske ön eller nåt helt annat ställe.
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Att jag vågade lite mer.
Hur länge tror du att du kommer leva: Hur skulle jag kunna veta?!


HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
Ja.
Moonat någon: Nej.
Blivit dissad: Ja.
Rymt hemifrån: Nej.
Föreställt dig ditt ragg naken: Nja.
Skolkat: Ja.
Tänkt på självmord: Ja.
Sovit utomhus: Ja.
Gråtit i skolan: Ja.
Spytt i skolan: Kanske.
Velat bli modell: Nja, kanske testa på.
Varit otrogen: Nej.
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Eh, ja.
Sett en död människa: Ja.
Druckit alkohol: Ja.
Använt droger: Mja, testat.
Ätit sushi: Ja.
Varit på scen: Ja.
Snattat: Ja.
Retats: Ja.
Blivit nerslagen: Nej.


DU:
Svär:
Ja.
Sjunger bra: Vet inte, men det skulle jag inte tro.
Duschar dagligen: Typ varannan.
Vill gå på högskola/universitet: Jodå.
Vill gifta dig: Kanske, kanske inte.
Tror på dig själv: Borde göra det mer.
Tycker att du är attraktiv: Ibland.
Kommer överänns med dina föräldrar: För det mesta.
Gillar åska: Nej, jag är rädd för åska.
Spelar något instrument: Har spelat tvärflöjt i 9 år, så det sitter än.
Äger en iPod: Nej.
Ber: Nej.
Går till kyrkan: Nej.
Sover med gosedjur: Mja, det sitter en typ leopardnalle i min säng. Han heter Darin och jag har fått han av Jackie.
För dagbok: Ja, både i bokform, bildform och bloggform.
Dansar i regn: Hihi, kanske.
Sjunger i duschen: Japp. I alla fall ibland.


THIS OR THAT:
Pepsi/cola:
Cola.
Mcdonalds/burger king: Mc Donalds Mc Bean är supergod!
Singel/gruppdate: Singel antar jag?
Choklad/vanilj: Choklad.
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar.
Kött/veg: Veg.
Tv/film: Mest film.
Gitarr/trummor: Gitarr och trummor.
Adidas/nike: Inget? Fast helst Nike.
Kinamat/mexikanskt: Mexikanskt.
Kakor/paj: Paj.
MTV/VH1: MTV.
Blind/döv: Inget.


KAN DU:
Gå ner i splitt:
Nej.
Skriva med båda händerna: Nej.
Vissla: Ja.
Blåsa en bubbla: Mjo.
Rulla din tunga i en cirkel: Vadå en cirkel?
Ha dina ögon i kors: Ja.
Nudda näsan med tungan: Nej.
Dansa: Nej.
Äta vad du vill utan att oroa dig: Ja typ.


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade:
Mamma.
Du pratade i telefonen med: Elinor.
Du kramade: Anton.
Du skällde på: Vet inte.
Du sportade med: Jag sportar inte.


SENAST DU:
Skrattade:
Igår. Eller förresten, lite till Rocky idag i morgontidningen.
Grät: Nästan i natt, men jag klarade mig. Innan det minns jag inte.
Filmen du såg: Zodiac.
Tuggade tuggummi: Hultsfred? Midsommar?
Drog ett skämt: Igår.
En sång: En sång vadå?

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster:
Vår stora trädgård och huset jag bodde i när jag var liten.
Lyssnar du på musik nu: Ja, Sophie Zelmani.
Vad har du på dig: Grå kjol, prickit linne, svart kofta.


TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter:
Ja.
Mirakel: Nej.
Magi: Nej.
Kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Gud: Nej.
Satan: Nej.
Spöken: Nej.
Tomten: Nej.


RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka:
Australien.
Hur många plattor äger du: Ca. 200 st kanske.
Hur många kuddar sover du med: En bara.
Dricker du mjölk: Ja, ofta Mjölk är gott!
Personer du hatar: Det tänker jag inte gå in på.
Tror du gud är en tjej: Jag tror ingenting.
Var tror du vi hamnar när vi dör: Antagligen ingenstans förutom i jorden, men jag hoppas att man hamnar i himlen, för det låter fint.
Hur många signaler innan du svarar: Jag räknar inte precis.
Vad borde man uppfinna: Typ botemedel för allt.
Är du ett hälsofreak: Nej.
Om du fick åka till en annan planet, vad skulle du göra: Vet inte riktigt.
Vad är det värsta vädret: Sjukligt varmt eller fuktigt äckelkallt.
Lekte du med Barbie som liten: Ja, som fan.
Hur många betyg har du IG i: Inga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback