Moneybrother på Gute!




Det blev Moneybrother i onsdags i alla fall, och tur var väl det, för ja, självklart var det skitbra. Moneybrother är alltid skitbra. Och rolig. Och snygg. En bra kille helt enkelt. Vi började kvällen med att sitta på strandpromenaden, den första soldagen på evigheter. Det var mys. Blev faktiskt lite sena till Gute, men då kommer det fina med att jag ju faktiskt blev bjuden och fick kila in genom VIP-ingången förbi den femtusen meter långa kön. Hoho, kul för mig. Gute var överbefolkat och man kunde varken ta sig fram eller bak. Fick gratis drink och gratis öl och POFF så vart jag såklart lite för full och somnade sen relativt tidigt den kvällen. Bra jobbat av mig. Idag försöker E övertala mig att gå ut med henne ikväll igen, då hon nog är lite revanschsugen, för att hennes onsdag nämligen blev lite mer av en misärkväll istället för en bra Moneybrotherkväll. Men faktum är att jag faktiskt inte alls är sugen på att festa ikväll. Och inte imorgon heller. Hon säger att hon inte känner igen mig längre. Haha. Jag känner att jag vill ta det lugnt, ta hand om mig själv, vara nykter, behärska mig. Det låter väl ganska sunt? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback