UNO

Fan, 03.03 igen?! Jag som tänkte att jag kanske möjligen, i alla fall lite, skulle kunna lägga mig aningens tidigare än vanligt ikväll eftersom jag har varit så himla trött idag. Men icke. Far lurade med mig att spela Uno, och sen fastnade jag och världens bästa storebror och världens bästa storebrorsflickvän med folköl och några omgångar till. Himla kul spel och, jag menar, öl är ju gott. Dom två är nog lite av mina favoritmänniskor. Jag vet inte om jag var övertrött eller bara glad, men jag skrattade ungefär hela tiden, åt precis allt. I alla fall åt ganska mycket. Tidigare ikväll var storebrorsflickvännens föräldrar här på middag. Åt mat och efterrätt så jag trodde jag skulle spricka. Jag tycker inte alls om att vara sådär övermätt, men men, vad gör man inte?


image655

Imorse väcktes jag av att Jess the princess ringde och ville leka med mig. Jag var fortfarande kvar i drömmarnas värld och kunde inte riktigt skilja på dröm och verklighet, men snart därefter var jag på fötter och ytterligare en stund senare var Jessica här och hämtade upp mig och så åkte vi iväg på en liten utflykt till Ljugarn. Där satt vi på raukar, pratade om allt som vi missat på den tiden vi inte setts och sen avslutade vi det hela med glass i gräset. Mycket trevligt! <3








Nu är jag bara trött och skall fan-i-mig sova! Sleep tigth and don't let the bed bugs bite.

PS. Såg en rabbis i trädgården två gånger idag. För er ickegotlänningar så betyder rabbis kanin. Bra att veta. DS.

image658

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback