Vadstuck!

Jag har suttit här i ett par timmar nu och funderat på vad jag ska skriva. I huvudet snurrar det runt tusen miljoner ord, men i fingrarna är det stopp. Jag känner mig ful och tjock, fast jag kanske inte borde. Vissa saker har satt gallrer i huvudet på mig, och jag vet inte om det är sant eller om jag bara inbillar mig. Jag hoppas att jag inbillar mig.

[ytterligare en halvtimme har gått]

Det har varit festival här i byn. En liten minifestival vid namn 
Vadstuck. Jag kan inte påstå att det var allt för mycket folk, men det var trevligt och miljön är så idyllisk, som gjord för festival, med två scener, öltält och försäljningstånd med band-tishor och annat krims krams, precis som det ska vara. Bästa banden var Stereo Generator, La Puma, Crusified Barbara och Eskalator. Nu har jag försökt att utveckla detta och formulerat om denna mening kanske tio gånger, men det blir bara fel. Jag har som sagt stopp i fingrarna. Skrivstopp. Eller det är kanske i huvudet som stoppet sitter. Hur som helst. Det var kort och gott en trevlig helg med trevliga människor och bra musik. 


image659
image661image662
Stereo Generator


image667image668
image669
Crusified Barbara


image670image671
La Puma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback