Åh nej!

Vaknade först vid halv 10-snåret och fattade inte varför. Slängde upp datorn i sängen och lyssnade på ett par fina låtar tills jag somnade om igen. Drömde... ja, fy fan, vad jag drömde! Det skulle vara en stor fest här och mitt ex kom hit. Jag hade längtat efter honom - fast jag tror det var nån annan jag längtade efter egentligen - och när han väl kom hit så ville jag absolut inte ha honom här, eller vara med honom eller nånting alls. Vad gjorde han där? I min dröm?! Åh, vilken tur att det inte var på riktigt, hade inte alls en bra känsla i kroppen. Piuh!

Jag drömde mera. Jag drömde om Sofia, och att vi skulle laga mat tillsammans. Hon planerade nåt i stil med pitabröd. Det lät bra till en början med massa goda grönsaker och grejer, men sen ingick det kött och popcorn i hennes planer också, så jag blev genast fundersam. 

Jaja skit samma förresten, så sjukt tråkigt faktiskt, så nu orkar jag inte skriva mer om mina ointressanta drömmar. Vaknade upp för andra gången idag för en liten stund sen och var så sjukt trött! Faktiskt så trött så att jag knappt fick upp ögonen - på riktigt. Jag är redan rastlös och uttråkad. Vad har den här dagen i sitt sköte? Antagligen ingenting, och jag kommer bara gå runt här och tänka och längta och fantisera om ditten och datten och knappa för mycket på min älskare Fujitsu Siemens Amilo och hoppas att nåt skall hända i denna stora värld av ettor och nollor och annat kraffs. Meeen, det gör det ju inte. Suck. Kom hit och lek med mig, någon?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback