Båtbokning.

Ikväll kom Elinor till mig. Vi har pratat om ungefär två saker. Kanske tre. Vi har gått en promenad, och vinden var helt stilla. Och så har vi ätit jordgubbstårta från hennes födelsedag. Lyx, även fast jag egentligen inte riktigt tycker om gräddtårta och inte hon heller. Nu har hon somnat tror jag, min lilla hallonbåt. Det kan bero på att hon varit uppe sen 7-snåret imorse för att hon har ett jobb, och inte jag. 

Pratar med Fiona på msn nu. Vi har inte träffats på över ett år, för hon har bott i Schweiz, men nu kommer hon till ön nästa vecka och då skall vi äntligen ses! Åh, vad underbart!

Bokade båtbiljett till el Stockholmo idag. Skall hälsa på festivalmaken. Skall bli skoj! Tänker inte skriva om det så ingående, eftersom du, lille man, säkerligen läser det här så småningom. Haha.

Nu tror jag att jag skall göra ett sovförsök. Kanske....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle jag?! Läsa din blogg??? Nääe vet du vad. Vad tror du egentligen om mig. En sån sak skulle jag aaaaldrig få för mig! Skäms på dig!

2007-06-26 @ 10:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback