Dumdrömmar.

Jag vaknade imorse med ett ryck, svettig och nästan gråtandes. Jag hade drömt jobbigt igen. Det känns inte helt okej att jag så ofta drömmer om knivar, blod och andra motbjudande saker. Nåväl, det var trots allt bara en dröm. Mamma kom in för att kolla hur jag mådde med fingret och allt, men jag var så trött så jag fattade ingenting och kunde inte ens känna efter.

Haha, såg nyss att nån anonym typ har kommenterat ett par bilder på bilddagboken på min bror. "Det vackraste världen nånsin har skådat?" Säger du det så ^^ Hm, fast jag har kanske en aning om vem det kan vara....

Åh nej, tyckte mig höra ett sms-plingplongande från min lilla telefon, men ack så jag bedrog mig. Typiskt.



Lyssnar på Kristofer Åström & Hidden Truck idag med. Lovely!
 
 


Is there love?
Is there loneliness?
Are there kisses from your precious little mouth?
Am i evil?
Am i just not for you?

Connect me to the wire of your heart

Maybe everything is gone
Maybe everything was wrong
You're a dreamer
You're in every dream

Connected to the wire of my heart
Connect me to the wire of your heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback