Inför Hultan.

Så sitter man här som man har gjort ungefär precis hela dagen med katten i knät och försöker komma fram till vad jag skall packa till Hultsfred. Har pratat en jäkla massa i telefon idag känns det som - Elinor som frågar om kläder, speglar, skor, Resorb, alvedon osv. Och så Jessica, hon och jag som inte ens har fixat ett tält. Vi är så bra. Vädret känns jobbigt och ovisst just nu. Enligt hemsidan verkar det ändå bli helt okej väder, men enligt SMHI vankas det åskoväder och det är inte läge att campa i många delar av landet, säger dom. Så passande. Mitt nyinköpta liggunderlag är dessutom jättetunt. Borde man ha med sig stormkök? Plastpåsar? Flera skor? Ah, så mycket att tänka på. Men det kommer bli bra! Sist hade jag inget sånt med mig... hm.

Jag börjar bli sugen på en del andra festivaler också, festivaler som egentligen har mycket bättre musik än Hultsred. T.ex.
Arvika har en del bra, fast mest är jag sugen på att se Patrick Wolf. Och mest för att en viss person försökte att få med mig dit. Åh *prr* Och så  Accelerator har riktigt schyssta band att bjuda på. Nåja, det finns så mycket, men nu är det Hultan som gäller.

Jag skall färga håret idag. Färgen jag brukar ha fanns inte kvar så det får bli svart istället. Hade ändå vart inne på det att bli svarthårig igen, så varför inte?

Äh, inget mer att skriva.

PS. Lyssna på Blanka!! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback