Morgonbubbel från en katt.

God morgon.

Sitter nu i sängen med benen i kors och dricker te och äter macka med ost och kaviar på. Jag har funderat över hur saker som smakar så gott kan lukta så äckligt - såsom just kaviar och ost. Det luktar ju verkligen bajs. Lutfisk luktar också äckligt, fast det smakar visserligen för jävligt också, så det var ju ingen gåta direkt. Eh, nåväl.

Det här kan vara en av mina favorttidpunkter på dagen, när jag är ensam hemma och sitter för mig själv på mitt rum och slurpar te och håller på att, sakta men säkert, vakna till liv igen.

Jag borde ringa till Sandhamn idag. Enligt Daniel så sa Eddie att jobbet var klart. Varför har Pär inte ringt? Jag blir lite nervös. Skall jag verkligen flytta igen? Jag kommer sakna ön. Jaja, vi får väl se hur det blir...

Igår fick jag en
Glamour på posten, men jag vet inte varför. Det roliga var att man fick en liten godispåse från Malaco och en liten tub med tandkräm i som gåva! Undrar om dom har tänkt att man skall borsta tänderna efter att man ätit upp godiset? Jag fick en tidning förra månaden också, och jag tror att dom vill att jag skall betala dom, men det änker jag inte göra. Ha!

Pappa är på begravning, mamma jobbar, och i natt kommer bror + flickvän hem. Jag längtar efter dom, typ världens finaste människor. Jag skall städa idag, för imorgon skall det ställas till med midsommarfest, men jag är lite förvirrad angående denna dag. Typ "familjefest" + lite födelsedag här hemma, bjuden på middag i staden och så typ hus/trädgårdsfest på landet som är närmare än staden. Vad skall jag ta mig till? Till att börja med skulle jag kunna sluta använda mig av ordet "typ" tre gånger i varje mening. Ja, det skall jag göra!

Slut.

PS. Jag försöker lära mig Facbook, men jag tror att ja inte fattar nånting. Som bekant, jag är inget ljusskaft precis. Heter det ens så? Ja, ni ser... DS.

image587

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback