Som en jävligt fin sommarsång på gitarr.

Hoppsan! Började känna en trötthet smyga sig på i ögonen, och ja visst, klockan är ju halv 1. Tycker mig känna en aning hunger i maggropen också, men nej, mat får jag klara mig utan just nu. Kom på mig själv tidigare vid matbordet med att sitta och le. Det var fler som såg, och jag är glad, men vågar inte vara för glad, för då går allt åt helvete, det gör det alltid.

Har läst lite i bloggen från förr, tiden då jag bodde i Sthlm, och jag kunde till och med känna doften från lägenheten efter ett tag. Fy fan, vilken misär. Glad att det tog slut.  

Säkert! har gått varm hela dagen och jag har upptäckt att skivan är ganska kort. Ser min skugga på den blå väggen framför mig och jag ser ut som Lilla My eller nåt, fast fulare. Fick flera bilder från Hultan idag av A, och åh, jag saknarsaknarsaknar allt det braiga. Man borde alltid vara på festival! För exakt en vecka sen var det första kvällen där och vi var tämligen berusade och glada och hade fortfarande allt framför oss. Åh!  Nu känns allt lite grått.

Mina ben är varma! Byxor av! Sådärja. Stackars er som läser detta tillintetsägande skitsnack om absolut ingenting. Sån är jag. Har inget vettigt att säga, men ligger på mage och är ganska charmig ändå. Lalalala.

Om jag fick önska mig precis vad jag ville just nu så skulle jag önska mig en varm sommarnatt med sällskap och skratt, ett fnissigt berusande tillstånd, fast bara helt lagom så man kunde räkna stjärnorna och se varandra i ögonen, gå nära och känna dofter och kanske en snudd av hud, sådär som den där dikten jag skrev (av) en gång, helt enkelt som en jävligt fin sommarsång på gitarr. Ni vet precis vad jag menar, inte sant?

Men nu är ju verkligheten nåt helt annat och jag börjar få ont i ryggen av att ligga såhär, så jag skall väl sova istället. Och drömma... och tänka... och fundera... och fantisera....

I mitt huvud ser jag en bild på.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback