Yesterday around 4.AM I thought about you for a second or two


Jag känner mig ledsen. Antgaligen för att jag innerst inne vet att....


Hela min kropp gör ont. Tiggde åt mig lite massage förut, men jag vet inte om det hjälpte. Helt stel i nacken. Benet gör ondare, och fingret har jag börjat vänja mig vid, men det är svullet som en tennisboll, helt spänt och varmt.

Vad gör alla ikväll? Elinor fyller år och jag tror det firas lite inne i staden. Själv är jag så gott som död. Inte bakis, men trött och mörbultad. Åh, jag vill verkligen ha en kram, en sån där som säger "det är okej, gråt en skvätt mot min axel, om du vill, det får man". Men nepp, ingen axel att gråta mot eller nåns famn att gömma sig i för en stund. Buhu. Krama mig!

Mitt huvud är helt tomt och fullt på samma gång. Hjärnstillestånd, men samtidigt en sån jävla aktivitet så jag blir helt trött. Egentligen borde jag sova. 21.40? Nej men det går ju inte.

Fick en dator igår förresten. Broder Daniel köpte ny typ i vintras och lovade att jag skulle få hans gamla bärbara, så nu äntligen fick jag den när han kom hit.  Bra storebror! Fast jag håller mig ändå till fars, för den är mycket flashigare. Som om nån skulle bry sig...

Jag har upptäckt att jag behöver skaffa nya glasögon. Ser ju skitåligt i dom här jag har. Gud vad jobbigt, det kostar ju en förmögenhet. Minst!

You could have the sun
You could have the water
This I'd give you
You could be the moon
You could be the harbour
I arrive to
You could come over
uninvited
You said I'm the one
the one to hold you
Does that go for others too

Nor surprise

Yesterday aroudn 4.AM
I thought about you
for a second or two
I know it's no good
I feel so lonely
sleeping without you
How come your arms are not around me
I said you're the one
the one to hold me
But I guess he said that too

No surprise

Åh, Kristofer Åström, vill du gifta dig med mig?!

Kommentarer
Postat av: Kristofer Åström

Kan ja väla..

2007-07-03 @ 19:56:50
Postat av: Emelie

Kristofer Åström: Fan va sweet!

2007-07-03 @ 21:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback