Nope, jag har inget liv, okej?

Jag tänkte göra ytterligare en beställning från H&M. Kan bara inte låta bli. En klänning, en kofta, ett par jeans och så får man en gratis klänning om man beställer innan den 4/4. Dessutom är det klubbvecka med 10% rabatt. Men! Bara för det så vägrar sidan fungera, så jag får inte iväg min beställning. Dessutom är det sista klubbveckandagen idag och jag sitter på bibblan och lånar en dator och måste lyckas med beställningen inom dom närmaste 50 minuterna, för sen loggas jag ur. Hade ju inte alls tänkt att sitta här länge, bara fixa det där och sen dra hem och laga mat. Är sjukt hungrig. Skall göra mexikansk sallad i pitabröd som är en återkommande maträtt hemma hos mig i mitt lilla kök. Enkelt och fantastiskt gott!

Är seg idag. Lite bakis. Satt hemma hos Hugo igår med Mundt, Stux och Alex och drack Palten (vin). Efter att bara ha sovit ca. 3 timmar natten innan var jag väl inte direkt på topp och tämligen lättpåverkad. Det slutade onyktert med andra ord, vilket inte var riktigt planerat, men det var kul. Vi är inte mer vuxna och har inte mer till liv än att sitta hemma en tisdagskväll och dricka oss fulla, så vi körde fullt ut och lekte den mycket roande leken "jag har aldrig". Vet inte hur mycket klockan blev, men jag slaggade där i alla fall och vakande upp idag seg som en gräddkola och har tillbringat större delen av dagen framför TV:n med Hugo och Stux, druckit te och ätit mango.

På lördag skall det bli fint väder så jag och Mundt har bestämt att det skall grillas. Alla som vill får vara med!

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Sötgöte. Vem har ett liv egentligen?

2007-03-22 @ 13:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback